
Ik wil minder
verloop!
Als Kenneth Smit Trainer heb ik te vaak medewerkers zien vertrekken die eigenlijk behouden hadden moeten blijven. Maar waarom vertrekt die medewerker dan toch?
Ze worden vaak niet gezien als "interne klant". Hiermee nemen managers en leidinggevenden het risico dat ze vertrekken! Een minder goede leiderschapsstijl en een reactieve "bestraffende" managementrichting slaat de motivatie uit die medewerker. De verleiding wordt dan groter bij de buren te gaan kijken of daar het gras groener is.
Neem de proef eens op de som en nodig mij uit voor een specifiek onderwerp uit de Kenneth Smit management trainingen. Of gaan wij bij managers en leidinggevenden eerst de vitaliteit opkrikken?! Of gaan wij voor een combinatie?
- Kenneth Smit Training
- DISC Gedragsstijlen analyse
- SHL Management Assessments
Management? Of eerst vitaliteit in topconditie?
Goed voorbeeld doet volgen!
Ondernemers, managers en leidinggevenden doen er goed aan het goede voorbeeld te geven aan hun "interne klanten". In alles!
Dan volgen medewerkers veel makkelijker de gewenste richting. Motivatieprocessen gaan beduidend sneller.
Kijk voor de managementtrainingen op www.kennethsmit.com
Of, gaan wij eerst met de vitaliteit aan de slag?
Onderneem actie en reageer!
